Я — Антон, 30-річний лінгвіст-перекладач. Планую багато досягти, крок за крочком.

Мене можна знайти на Twitter та Instagram.

пʼятницю, 13 червня 2014 р.

Нічні перегляди.

Чого тільки не знайти, коли з'являється думка передивитись старі фотографії. Отже сьогодні вночі мені не спалося, і я вирішив вбити час саме таким чином. Більшість моїх світлин зберігається в електронному вигляді, й діставши диски, я розпочав свій flashback Friday.

Багато чого побачив: і те, яким я був раніше красенем (до речі, помітив вперше), і свого колишнього хлопця, який мені все не йде з голови [щоб йому!], і купу веселих моментів разом з друзями. Посміявся, це підняло мені настрій. Люблю час від часу до тих днів повертатися і згадувати; люблю просто заповнювати теки, щоб потім дивитись та дивуватися.

А цієї ночі ще й кидав найцікавіші спогади на Facebook кільком друзям. Дійшов висновку, що було б файно запросити до себе Ксюху та Артема і посміятися над нами минулими. Ми так за ці роки змінилися - гадаю, і ззовні, і внутрішньо. Шкода лише, бачимося ми тепер значно рідкісніше.

Цього літа дуже сподіваюся поїхати в Україну та дійсно туди потрапити, тобто успішно перетнути кордон. З усією цією напруженою політичною ситуацією, мені може світити й зворотній шлях (бо маю російське громадянство). Тим не менш, шалено хочу до Мошурова побачити бабусю й дідуся, вдихнути українське повітря, кататися велосипедом цілими днями...

Немає коментарів:

Дописати коментар