Я — Антон, 30-річний лінгвіст-перекладач. Планую багато досягти, крок за крочком.

Мене можна знайти на Twitter та Instagram.

вівторок, 7 жовтня 2014 р.

Яблучні мрії.

Чому продукція Apple така приваблива? Для мене то залишається великою таємницею... Хоча й маю невеличку здогадку: це все праця дизайнерів та маркетологів, які щороку кричать, ніби iPhone N/Ns є найнеперевершенішим творінням сучасних технологій, ніби це найкраще, що могло статися у цілому світі, ніби вони зробили справжню революцію.

Отже, учора я сходив до re:Store, який знаходиться у ГУМі, й нарешті помацав нові iPhon'и. Відчуття від цього неймовірні: навіть не уявляю, що в Apple такого роблять, аби їх телефони (та не тільки й вони) завжди подобалися покупцям і ті їх купляли.

Відпочатку зовнішній вигляд новинок мені не надто став до вподоби, але з часом я поступово змінив свою думку... Тепер страшенно хочу купити iPhone 6 або 6 Plus. Велика версія мене взагалі не надихала, проте, коли я відчув більшу модель у руці, всі сумніви відпали. Де ж взяти стільки фінансів на такі, здавалося б, непотрібні речі?! Apple знає, як задовольнити та привабити клієнтів [заглядаю у свій гаманець і не бачу жодних грошей].

Про купівлю iPhone я почав міркувати нещодавно; гадав, може, придбаю 5s, адже він подешевшав. Однак, варто було лише прогулятися до крамниці iГаджетів, як я марю новими iPhon'ами. Модель 6 Plus виявилася, до речі, не такою й величезною, щоб бути незручною у використанні (хоча то мені може здаватися через те, що я тримав апарат у долонях лише кілька хвилин).

Немає коментарів:

Дописати коментар