Я — Антон, 30-річний лінгвіст-перекладач. Планую багато досягти, крок за крочком.

Мене можна знайти на Twitter та Instagram.

понеділок, 13 січня 2014 р.

iСтраждання.

Сьогодні, коли я їхав додому з екзамену англійської мови, неочікувано зустрів в одному з вагонів Артема (що скрізь в Інтернет є «відомий» під псевдонімом mynameisartem). Він одразу ж мені почав розповідати про свою трагедію з iPad'ом mini, котрий він днями придбав. Казав, ніби на дисплеї був якийсь пил й що його не можна було прибрати. Звичайно ж, мій друг був дуже розлючений і мав намір йти до салону DNS, де він планшет і купив. Хотів влаштувати великий скандал та галас. Я Артема супроводжував і сподівався почути справжню лайку, але, на жаль, все пройшло тихо й спокійно: пристрій моєму другові замінили без зайвих питань.

Але то був ще не кінець... Коли ми розпрощалися й пішли по домах, виявилося, що й другий екзмепляр був не дуже добрим. На перший погляд все було як треба: пакувальна плівка не розідрана, пакунок цілий.


Тим не менш, люті мого друга, напевне, не було меж. В коробці був iPad і... якийсь незрозумілий зарядний пристрій, що не підходить до російських розеток. Тепер чекаємо, доки до магазину привезуть новий планшет - без пилюки та з нормальними елементами.


А поки Артем сидів та балакав про свою важку долю без нормального планшету (ще коли ми тільки під'їжджали до Александрову), я скористався доступом до Інтернет (наданого з його iPhone) і подивився деякі функції iPad'у mini мого молодшого брата (пристрій я мав з собою, про всяк випадок для екзамену, хоча він мені не надто й знадобився). Мені дуже сподобався додаток iMessage. Не можу дочекатися, коли вже матиму свій власний планшет; сподіваюсь, зароблю на нього якнайшвидше.

Немає коментарів:

Дописати коментар